Huskestua

Kontaktinformasjon: Tlf.: 930 77 654 huskestua@dalslettabarnehage.no

Vi på Huskestua er en livlig gjeng med mye humor. Vi har 19 plasser med barn i alderen 3-6 år, og vi er 4 voksne:

Pedagogisk leder: Renate Jensen

Barnepleier: Knut Amundsen

Barne- og ungdomsarbeider: Kristin Eriksen

Ekstraressurs (70%): Kristina Simonsen

Vi tilbyr varierte og spennende leker og aktiviteter, bl.a. turer i skog og mark, dramatisering, begrepslæring, sang og musikk. For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med oss.

Ukesrytmen:

Annenhver mandag har kongleklubben, de største i barnehagen, fast turdag.
Her blir lavvoen flittig brukt, samt naturen og området rundt.
Blå og grønn gruppa har da eget gruppearbeid.

Tirsdager har alle avdelingene avd.møter, som blir avviklet i utetiden mellom 10.30 - 12.30.

Onsdager har vi ekstra fokus på arbeid i fargegruppene. Havregrynsgrøt til lunsj.

Torsdager har vi fast turdag, hvor vi går turer til den flotte lavvoen vi har i skogen, samt turer til Landsåshallen i partallsuken.

Fredager får ungene servert et varmt måltid til lunsj. Annenhver fredag har vi fellessamling kl. 09:45.

Vi ønsker velkommen til et trivelig miljø for barn og voksne.
De som ønsker å stikke innom for å se hvordan vi har det, er hjertelig velkommen.